• (iOS) Цегла розбити квест зламати нескінченні токени

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Цегла розбити квест ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Цегла розбити квест IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ зламати нескінченні токени ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Цегла розбити квест 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ця гра є хорошим початком, але вона потребує ще багато роботи. Найбільш невтішною функцією гри є прицілювання, на жаль, вона також найважливіша. Кулі не йдуть за цільовим шляхом, а іноді несподівано відхиляються. Спочатку я думав, що буде можливість оновити систему націлювання, але її немає. Я також думав, що в міру вашого прогресу ви отримаєте більше м’ячів, але знову ж таки це не так. Два приклади деяких додаткових функцій, які зроблять цю гру привабливішою, і це без зайвих роздумів. Шквал реклами, щонайменше, дратує, але принаймні вони короткі. Сподіваюся, розробники зацікавлені у вдосконаленні гри, оскільки вона має великий потенціал.

    Раніше до оновлення не було жодної реклами, яка досягала рівня понад 200. Тепер це реклама всього, що розробники серйозно хотіли б залишити старі ігри, які були додані безкоштовно. Але гроші керують усім...

    V хороша гра, але просто втрачений час, а не зароблені гроші на витрати, просто марна трата грошей і часу

    Кирпичный выключатель поиск Аркады rutg

    Повинна бути функція типу "ви впевнені" з деякими функціями, як-от кнопка скасування вартістю 200 дорогоцінних каменів. Я не можу передати вам, скільки разів я робив гарний постріл, робив його, потім випадково повертав його, а потім не можу повернути цей постріл, повністю витрачаючи сотні дорогоцінних каменів за раз! Тоді, звичайно, ці витрачені дорогоцінні камені означають, що у мене менше шансів пройти вищі рівні через значну складність і відсутність дорогоцінних каменів для підвищення. Якщо цю проблему можна виправити...Будь ласка

    Turbo Stars - Rival Racing مسابقه fqs

    Чудова гра, яка трохи повторюється, але весела. Однак реклами дуже багато! Коли ви відкриваєте гру, у вас з’являється реклама, яка рекламує інші ігри Mobrix. Інша реклама, якщо ви забороняєте гру почати з іншої реклами, якщо хочете отримати винагороду (яку я отримую), а потім іншу рекламу, щоб перейти на наступний рівень, але найгірше, якщо ви хочете закрити гру та повернутися до в меню ви отримуєте інше оголошення! Це надмірно, і через це я видалив гру.

    Це займає мене, і мені це подобається... Мені подобається гра, тому що в неї так важко грати

    Відразу я зняв бал через те, як часто я бачив рекламу цієї гри, а потім другий бал за те, скільки реклами в грі є. Інакше це було витрачено даремно півгодини, перш ніж воно стало нудним і повторюваним.

    Я збираюся почати з того, що це гідна концепція, і я не проти гри. але на цьому веселощі припиняються. Кількість реклами в цій грі обраховується, це має бути одна, якби єдина гра, яка все ще показує вам рекламу після покупки. Я ніколи не витрачаю гроші на ігри, але, пройшовши 255 рівнів, я подумав, чому б це не гарна гра, але я все одно отримую рекламу щоразу, коли перезапускаю гру або повертаюся до меню. відьми зараз багато, бо я застряг на рівні й збираюся здатися

    круто!

    Реклама, реклама, реклама, реклама, реклама, реклама, реклама!!!!! Не очікуйте, що ви досягнете рівня 198, не будучи змушеним купувати бонуси! Затримався на деякий час, оскільки він починався приємним, але незабаром втратив свою привабливість. Обережно.... просить оцінити, перш ніж виникне все це роздратування!!!

    тухли прекъсвач търсене Аркадни bxx

    Мені подобається гра, за винятком того факту, що дуже легко випадково потрапити на підсилювачі внизу та використати дорогоцінні камені. Я розумію, що ви отримуєте 30 дорогоцінних каменів час від часу безкоштовно, але коли я намагаюся покласти їх у банк, мені не подобається, що немає способу підтвердити використання. Будь ласка, перемістіть підсилювачі, щоб я міг підняти зірки або принаймні додати додатковий метод підтвердження. Оголошення дратують, але зазвичай їх можна закрити через 5 секунд.

    Чудова концепція гри. Є пара різних версій. Це єдиний, на якому я граю. Одне просте додавання, яке легко закрити на початку, а потім без реклами після рівнів. Чудова гра, і вони не роблять її непридатною для використання марнотратною рекламою.

    (він же testerzero) 1* на даний момент... (TMI: намагався прокрутити сторінку «м'яч» вгору, і він «схопив» мої $$$ (тому незабаром у гру не знаю точно, скільки - 6000? idk) Ви, якщо ви КОМУНІШІ від інших «хлопців», надасте кнопку «Ви впевнені?» для подібних дрібниць...) Сподіваюся, я повернусь і підвищу рейтинг (якщо це є гарантією) після гри - мінімум два рівні!!! Поки що це виглядає "добре" (інакше...)

    Нормальна гра

    Після останнього оновлення 12/21 всі мої м’ячі з’їдаються і губляться під час наступного руху всередині стіни. ВИРІГУРУЙТЕ БУДЬ ЛАСКА!!!!!!!!!!!!

    М'яч не йде близько до місця, де вказує лінія.

    Я почав грати, і гра повністю змінилася, і я повернувся до рівня 1. Якщо він не зміниться незабаром, я знайду нову гру. Нова версія дивна.

    Мені це дуже подобається, але це не найкраща гра, в яку я грав. якщо ви, хлопці, зробите це краще, то це зараз, і дозвольте нам вибрати, що ми хочемо зробити, наприклад, ми можемо торкнутися налаштувань і вибрати, яке зображення, яке показуватиме, ми хочемо зробити, а їхні фактичні зображення, а не просто купу блоків. то тоді це було б дуже круто, і я поставив би йому 5 з 5.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :